דף נחיתה


דף נחיתה כהגדרתו הוא הדף שאליו מגיע הלקוח כשהוא מגיע לאתר האינטרנט שלך, דף נחיתה הוא דף המאפשר לו בצורה ברורה להבין את מהות השירות או המוצר ולהשאיר פרטים. דף נחיתה מכיל לרוב מלל מכירתי עם הנעה לפעולה ועם עיצוב. מטרת הדף למעשה ליצור את הרושם הראשוני על הלקוח וליצור אינטראקציה מיידית על ידי השארת הפרטים שלו מבלי להעמיס אותו במידע רב שלא תמיד חיוני בשלב הראשון.

דף נחיתה מתאים לפרסום באינטרנט, כדוגמת פרסום ממומן שלחיצה על המודעה מובילה אל הדף נחיתה ואפשרות של הלקוח לקבל את המידע החשוב והשארת פרטים שלו. דף נחיתה מאפשר לכם ליצור על כל שירות או מוצר שלכם, דף ייעודי או ליצור דפים בעלי עיצוב דומה עם תוכן שונה. המטרה לאפשר ללקוח לקבל את המידע החשוב ביותר מבלי להעמיס עליו.

למה לא להפנות ישירות לאתר?

לקוח הלחוץ על מודעה מעוניין לרכוש מוצר או שירות, לרוב הוא מכוון מטרה, דף נחיתה מאפשר לו לקרוא מידע על המוצר וליצור קשר ישירות עמכם. הפנייה לאתר יכולה לבלבל אותו עם מוצרים שונים או שירותים שונים, ובכך אתה עלול לאבד את הלקוח, הלקוח ישוטט באתר ועלול לא למצוא את שהוא מחפש ולנטוש את האתר. דף מחיתה יוצר את האינטרקציה המיידית ולאתר לא סביר שהוא יחזור.

קידום אתרים מביא לחשיפה שווה לכל העסקים אם מדובר בעסק שעומד מאחוריו איש אחד או חברה גדולה. קידום אתרים משמעו להביא את האתר שלך לקדמת הבמה, קרי לדפים הראשונים במנועי החיפוש השונים וליהנות מחשיפה בדומה לחברות שיכולות להוציא תקציבים עצומים על פרסום.

היתרונות של דף נחיתה

יצירת רושם ראשוני  – הדף נחיתה המעוצב בצורה נכונה יכול לאפשר ללקוח במספר שניות להתרשם מהמוצר או השירות, לדעת את המידע החשוב ביותר ולהשאיר פרטים. רוב האנשים פועלים על רגשות והחלטות מהירות, דף נחיתה מאפשר להם לפעול מהר.

יצירת סקרנות אצל הלקוח – דף נחיתה מאפשר לכם להשתמש במילים מסקרנות כגון שווה בדיקה, חשוב לראות. יצירת הסקרנות אצל הלקוח הוא צעד אחד להשגת לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם.

עיצוב דף נחיתה – עיצוב דף הנחיתה הוא התופס את עייני הלקוח, יצירת דף שהוא כולל בניית אמון במותג אצל הלקוח יוצרים את האמון של הלקוח במוצר. גרפיקה נכונה, אסמכתא או תמונה של אדם יוצרים את הרושם הנכון ובניית האמון.

 מעוניינים ליצור דף נחיתה מקצועי השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם