קידום אתרים – אסטרטגיית קידום


שם המשחק באינטרנט כיום הוא קידום אתרים. ההבנה כי האינטרנט הוא המקום הקל והנוח להציג את עצמכם, את השירותים שאתם מציעים ולהגיע אל קהל לקוחות חדשים.

קידום אתרים אורגני – לא לבדו

קידום אתרים הוא מכלול של פעולות שמטרתן להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל. לא פעם ישנן מילים תחרותיות שיש קושי לקדם, אך עקביות בקידום המילים בסופו של דבר הקידום יעבוד. בקידום אתרים אורגני לא ניתן להשפיע על התוצאות, מנוע החיפוש של גוגל קובע את הרלוונטיות של כל דף בהתאם לאלוגריתמים רבים, חלק קטן מהאלוגריתמים ידוע למקדמי האתרים ולפיהם הם פועלים. מדי פעם גוגל משנה את האלוגריתמים על מנת לשמור על הרלוונטיות של החיפושים ולמנוע קידום של דפים שאינם רלוונטים או שאינם עונים לצורכי הגולשים. גוגל אף מכוון את בעלי האתרים שיחשבו על הגולש ולא על מנועי החיפוש. קידום אתרים אורגני אסטרטגית קידום

קידום אורגני

קידום אורגני הוא קידום בתוצאות החיפוש של גוגל. בניגוד לקידום הממומן, פה אין לנו השפעה על תוצאות החיפוש וסדר התוצאות נקבע בהתאם לפרמטרים שונים שאותם גוגל קובע ואינו ידוע למקדמי האתרים, בין הפרמטרים השונים יש רלוונטיות של האתר לנושא החיפוש, מספר הגולשים באתר, זמן שהייה באתר ועוד. גוגל מכוון את בעלי האתרים מבחינת קידום האתר לחשוב על הגולש. קידום אתרים אורגני הוא קידום שלוקח זמן, ההתקדמות היא איטית יותר. מקדם אתרים מקצועי לא יוכל להתחייב על זמן הקידום או על המיקום של האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש. הקידום דורש עבודה ארוכה ולאורך זמן. היתרון של קידום אורגני הוא שאתם מקבלים חשיפה בדף הראשון של גוגל.

לא פעם בעלי אתרים פונים לשם קידום האתר, ורוצים תוצאה מהירה. ההסבר כי קידום אתרים אורגני לוקח זמן מרתיע אותם להתחייב לשנה על מנת לראות תוצאות ובצדק. בעלי עסקים רבים רוצים תוצאה מהירה שמשמעותה היא לקוחות.האפשרויות שאנו מציעים ללקוחות הוא בניית אסטרטגיה של קידום. אסטרטגיה שיווקית משמעה קידום האתר במספר מישורים במקביל. קידום אורגני של המילים החזקות, קידום אורגני זנב ארוך, פרסום באתרים הגדולים כגון פורטלים, וואלה, ynet, קידום ממומן, רשתות חברתיות, והקמת בלוגים. אסטרטגיית השיווק מטרתה להביא לקוחות לעסק. אחד היתרונות הגדולים של פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט הוא אפשרות המדידה של כל אמצעי שיווק, כמובן עד רמה מסוימת. בניית מודעות ממומנות מאפשרות למדוד כמה הושקע מול מספר הלקוחות שהגיעו ממודעות אלו. לאחר כחודש ניתן לבדוק איזה פרסום עובד וניתן להמשיך איתו ואיזה פרסום לא מביא לקוחות ואינו מצדיק את ההשקעה.

שיווק באינטרנט – תוצאות מיידיות

שיווק באינטרנט ללא ספק דורש השקעה, אך השקעה זו היא אמצעי פרסום יחסית זול וקל לא פעם בעלי אתרים פונים לשם קידום האתר, ורוצים תוצאה מהירה. ההסבר כי קידום אתרים אורגני לוקח זמן מרתיע אותם להתחייב לשנה על מנת לראות תוצאות ובצדק. בעלי עסקים רבים רוצים תוצאה מהירה שמשמעותה היא לקוחות.האפשרויות שאנו מציעים ללקוחות הוא בניית אסטרטגיה של קידום. אסטרטגיה שיווקית משמעה קידום האתר במספר מישורים במקביל. קידום אורגני של המילים החזקות, קידום אורגני זנב ארוך, פרסום באתרים הגדולים כגון פורטלים, וואלה, ynet, קידום ממומן, רשתות חברתיות, והקמת בלוגים.

אסטרטגיית השיווק מטרתה להביא לקוחות לעסק. אחד היתרונות הגדולים של פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט הוא אפשרות המדידה של כל אמצעי שיווק, כמובן עד רמה מסוימת. בניית מודעות ממומנות מאפשרות למדוד כמה הושקע מול מספר הלקוחות שהגיעו ממודעות אלו. לאחר כחודש ניתן לבדוק איזה פרסום עובד וניתן להמשיך איתו ואיזה פרסום לא מביא לקוחות ואינו מצדיק את ההשקעה.

קידום אתרים זנב ארוך

קידום אתרים אורגני חשוב מאחר שהמשמעות היא שהגולשים נכנסים אל האתר שלכם והופכים ללקוחות פוטנציאליים. אך לא פעם התחרות על מילות מפתח מסוימת היא קשה וישנם רק עשרה מקומות בדף הראשון. הקידום הוא אפשרי אך לוקח זמן. האופציה הנוספת היא לבחור גם מילות מפתח עם זנב ארוך למשל יש לכם אתר בתחום הביטוח. אתם מעוניינים להגיע אל לקוחות שירשמו ביטוח רכב או ביטוח משכנתא. בנוסף ניתן לבחור מילים נוספות כגון ביטוח רכב השוואת מחירים או מחיר ביטוח משכנתא וכדומה. במקרה של בחירת מילים עם זנב ארוך חשוב להיכנס לראש של הגולשים ולבדוק מה הם יחפשו. כמו כן גוגל בתחתית דף התוצאות מפרסם מילים נרדפות ודומות להן.