להפיק את המקסימום בקידום ממומן


כיצד להפיק את המקסימום ממודעות גוגל?

הפרסום בגוגל ממומן הוא הפרסום היעיל ביותר שיש. יצירת מודעה מאפשרת לכם להופיע בראש תוצאות החיפוש, להגיע לחשיפה מכסימלית של קהל יעד שמחפש את המוצר או השירות שאתה נותן, ובהתאם להגדרות מילות חיפוש שהמפרסם מגדיר שבהן תופענה ההודעות. פרסום ממומן הנבנה בצורה הנכונה יפיק את המקסימום מכל תקציב.

פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום שהתשלום הוא רק עבור הקלקה על המודעה שלכם, לא הקליקו לא שילמתם. היתרון של פרסום ממומן בגוגל הוא הטווח ההגעה הממוקד של המודעות. המודעות מופיעות רק כאשר בוצע חיפוש של הביטויים למודעות שיצרת. האפשרות למקד לקהל היעד ולקהלים חדשים מגדיל את היקף החשיפה הממוקדת.

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לך לשנות את המודעות, המילות מפתח, זמני הפרסום, לסנן ביטויים ועוד. השליטה המלאה מאפשרת לך ליצור את המקסימום מהתקציב

קידום ממומן בגוגל אינו מגביל בזמן או מחייב תקופת זמן או דרישה להוצאה מינימאלית לפרסום, בכל רגע ניתן להשהות את המודעות או לבטלן. החיוב נעשה רק לאחר ההקלקה של הלקוחות, לא הקליקו לא שילמת. לכן פרסום ממומן מתאים לכל עסק, גם הקטן ביותר עם התקציב הנמוך.

פרסום יעיל ואפקטיבי

קידום ממומן הנבנה בצורה נכונה ומקצועית יניב את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, שבאות לידי ביטוי בשיפור יחס ההקלקה, כלומר מספר החשיפות של המודעות וההקלקות לעומת מספר הגולשים שביצעו המרה והשאירו פרטים או קנו את המוצר. הכיצד להפוך את הפרסום בגוגל ליעיל יותר וליצור עבורכם פניות של לקוחות לאתר שלכם.

הכנתם דף נחיתה פרסמתם מודעה, וכעת אתם מחכים שהמודעות יניבו לקוחות זוהי טעות. לאחר הקמת הקמפיין חשוב כל העת לבדוק את ביצועי הקמפיין ולשפר את הנדרש. בתחילה חשוב לעשות זאת יום- יום ולאחר מכן כל מספר ימים

הכינו מודעה אטרקטיבית

הכינו מודעה ששובה את לב הקהל, השתמשו במילים כגון מבצע, חסכו עכשיו, מודעה המושכת את העין הסבירות שילחצו עליה תגדל במיוחד שהיא מציעה רווח או חיסכון לגולש. אמנם לחיצות יעלו לכם כסף, אך יחד עם זאת ככל שיקליקו יותר דרוג המודעות יעלה. האינטרס של גוגל הוא להציג מודעות איכותיות בראש תוצאות החיפוש, והתוצאה עבורכם שהמודעה שלכם תופיע בראש העמוד במקום בולט, גם אם אחרים השקיעו יותר כסף לכל הקלקה מכם.

בחרו מילות מפתח המתאימות ביותר למודעה, חשוב לא לפרסם אותן מילות מפתח פעמים – אתם מתחרים בעצמכם. חשוב שתהיה קורלציה בין המילה שאתם רושמים למודעה.

בעת פרסום בשלב הראשון חשוב לפרסם מספר ימים לאורך כל היום ולאחר מכן להספיק מסקנות על השעות המועדפות. לא פעם תגלו ששעות שלא חשבתם עליהם הם השעות שיש הכי הרבה הקלקלות ומחיר ההקלקה הוא הנמוך ביותר. בעוד ששעות שחשבתם שהן שעות השיא שלכם יש פחות הקלקות וכל מחיר להקלקה הוא היקר ביותר.

לכל מילת מפתח יש ציון איכות, ציון איכות גבוה משמעו שמחיר להקלקה יורד ושהמודעה בביטוי זה יהיה גבוה. ציון איכות נמוך כגון 5 משמעו מחיר הקלקה יקר יותר. ציוני האיכות נעים בין 1 ל- 10. במקרים של ביטויים עם ציון איכות נמוך יש לשקול להשהות או למחוק אותם. במידה והביטויים חשובים תיצרו מסע פרסום אחר ומודעה אטרקטיבית חשדה לאותה מילת חיפוש על מנת לשפר את ציון האיכות שלה.

נושא חשוב שיש לבדוק במסע הפרסום שיצרתם הוא אחוז ההקלקה CTR – מדד זה מלמד עד כמה המודעות שלכם אטרקטיביות. ככל שאחוז ההמרה נמוך המשמעות היא שלקוחות נחשפים למודעה אך לא מקליקים עליה. אחוז הקלקה של 5% לערך נחשב כמצוין. במדיה ויחס ההרמה הוא 2% ופחות יש לבצע שינויים.

פרסום ממומן בגוגל מטרתו אחת להביא לכם לקוחות חדשים, בדיקה של ROI הוא מדד הבודק מספר ההמרות + מחיר עבור המרה הבוחן את החזר ההשקעה. לפי מספר ההמרות נדע אם הקמפיין יעיל ומצדיק את קיומו או לא.

לא רק גוגל

פרסום ממומן ניתן לעשות גם ברשת פייסבוק, במנועי חיפוש אחרים כגון YAHOO , BING וכדומה.
צרו עימנו קשר עוד היום בכל נושא של קידום אתרים או בתחום פרסום ממומן לאתרכם. אנו בחברת SEONET בעלי ידע מקצועי בתחום קידום אתרים, שיווק באינטרנט, פרסום בגוגל וכתיבת תוכן איכותי ומקורי.